Sidevisninger i alt

torsdag den 17. november 2011

Dagen Hosta Cats Eye

Hosta Cats eye denne dejlige lille charmetrold er en af ​​de sødeste dværg Hosta. Bladene har gul centre omgivet af en flot mørkegrøn margien at skabe illusionen af ​​en "katteøje". Aflange blade med stribet lavendel blomster.
Foto:ppp        Cats Eye (mini)
Dan Heims bragt denne Hosta med tilbage fra Japan for en række år siden.Hosta Cats Eye er nu også kommet her til Jordløse. Kat øje som den jo hedder på dansk er en af min øjesten og er ret populær,det er mange gange den første jeg viser frem jeg syntes den er så sød,derfor har jeg valgt den som dagen Hosta,jeg ved godt jeg har haft den på før.Men den er nu så sød. 

1 kommentar:

~Marlene Krogh~ sagde ...

Den er da super sød, er ikke noget at sige til, du er vild med den !!