Sidevisninger i alt

tirsdag den 20. marts 2012

Dagen Hosta Revolution

Har jeg lige fået hjem til min have igen,enten er den gået forbi min Hosta list, ellers befinder sig et sted i haven uden navne skilt,jeg har desvære et par stykker uden navn  (de har midstet dere navne skilt).
Jeg mener nu jeg har haft den.Men det har jeg så nu.
Den er da ret så vigtig at havde den, det er en meget smuk hosta.Det er en meget interessant Hosta,der har plettet løv,af den grund bliver den kaldt for "Revolution".Den Mørke grønne grænse, der omgiver hver blad stribe der går ind i den store cremen centret ,Bladene har et sprøjtede look.De lavendelfarvede blomster i miden af sommeren.
Bladene har en god substans og ser rigtig godt ud i morgensolen ,direkte sol er ikke godt for Hosta revolution det vil brænde bladene.
Spot: af Hosta "Loyalist"

2 kommentarer:

Fru Skipper sagde ...

Hej Preben.
Det er noget med,at man skal ind i den gamle blogger. Kig ind på dette link, hvor det er vel beskrevet, hvordan man gør.
http://signesvals.blogspot.com/2012/02/har-du-problemer-med-at-fjerne.html
Ha en god dag.
Lotte

Preben Pedersen sagde ...

Jeg fandt dit ling og har nu prøvet at lege lidt med dem,syntes ikke det virker,eller gør ?
Du skal havde tak fordi du gjorde mig opmærksomt på det,jeg må vel arbejde lidt mere med det.