Sidevisninger i alt

mandag den 30. januar 2012

dagens Hosta gave

30-01-12


I dag bliver det ikke dagens Hosta jeg vil vise,men
Dagens Hosta gave:

En forsinket fødselsdagsgave fra nogle dejlige mennesker som
jeg holder meget af har lavet denne skønne scraping eller
hvad det nu hedder.Hvad den indholdt af pengegave siger jeg ikke.
Jeg kunne bruge dem til en udbetaling på Bil,men sådan en har jeg, tror nu
nok alligevel det bliver en DVD afspiller.
Tusinde tak for den fine må du har lavet det,og det er rigtigt flot.
billeder::Hosta First Frost
             Hosta Whirlwind
             Hosta Rainforest Sunrise
             Hosta  Blue Mouse Ears
             Hosta  Liberty
Og hvis i vil se hvad min kære Marlene laver så kik forbi hendes blog

http://scrapperdubberdelle.blogspot.com/

1 kommentar:

Bente sagde ...

En dejlig personlig gave at få. Hvor er den sød!