Sidevisninger i alt

torsdag den 21. juni 2018

Åben Have 16 juni 2018



Åben Hosta have var igen i år godt besøg af mange mennesker,Ved optællingen lørdag var der 160 gæster
Det første var selvfølgelig lige, man skulle sikker sig de bedste hostaer og mange fik det de søgt og lidt til.
Det var dog ikke det bedste vejer til at holde åben have i, der var en del byger, mange havde forbered sig med at tage en paraply med, andre lånte af mig. Det holdt nok også nogle hjemme.
Jeg holdt også åben søndag, det var ikke helt planlaget, men efter aftale kom der alligevel 20 gæster.

Jeg vil da her lige benytte lejligheden til at sige mine have gæster mange tak fordi i kikkede ind.
Og samtidig tak til familien der hjalp til, med plante salg og kaffe, mad og drikkelse.

Jeg håber vi ses til næste år.
Hilsen og tak
Preben

Ingen kommentarer: