Sidevisninger i alt

fredag den 30. juni 2017

Åben Hosta Have 2017

Nu har jeg endelig fået mig taget mig sammen til at give en forklaring, for der er nok nogle der har tænkt, hvor når vi holder åben have.  
På grund af Kirstens sygdom lungekræft, er det ikke muglig for os at holde Åben have i år.
Kirsten har været igennem en længer tid behandling med kemo og stråler.
Jeg har forsøgt på bedste vis at holde det værste ukrudt fra haven, men haven er alligevel ikke som vi vil være den bekendt til åben have.
Det har så givet mig lidt tid til at flytte lidt om på nogle Hostaer og samtidig få delt et par stykker til salgs boden.
Derfor kan jeg stadig tilbyde engang Hosta salg. Der kan aftales tid på tlf. 40864730 eller
på mail: preben.p.pedersen@gmail.com Tirsdag & Fredag er jeg ikke til at træffe.
Der er jeg i genbrugsbutikken Kirkens korshær i Glamsbjerg.



Der er nu kommet et lille hegn omkring Hosta haven, grunden hertil er at vi har fået os en lille sød  Yorkshire Terrier, den er rigtig kær og meget legesyg.
Hunden Arnold 
Med venlig  Hilsen  Preben  

1 kommentar:

Høneballehaven sagde ...

Nååå for en sød hund. God bedring til Kirsten.
Vh Lisbeth