Sidevisninger i alt

søndag den 19. juni 2016

Åben hosta have 2016



Åben hosta have 2016 er nu overstået, solen viste sig fra den gode side og haven blev igen i år godt besøge af nogle dejlige hosta elsker, i alt var 202 personer, her i dag fik vi også lige vis haven frem
de troede det var i dag der var åben have, det blev den selvfølgelig så, jeg tror de blev glade for det. Så vi kom op på 206 alt i alt.
Efter det fine fremmøde kan jeg se der stadig er interesse for haven og de lidt sjældne hostaer, så vi holders da gerne igen åben hosta have i 2017 sådan nogenlunde samme tid i juni månede.
Også i år havde jeg lavet rigtig mange af de lidt
sjældne hosta planter. Justine, Red Dragon og alle Mouse ears  blev hurtigt solgt.


Man er jo nok også lid heldig at man har tilgang til en så stor parkerings plads. 
 


 Jeg vil gerne her takke de dejlige mennesker der kom forbi vore Åben Hosta have i Jordløse, man kan da se de fleste har fået et hosta med hjem.,og en stor tak til familien og venner der hjalp til.

1 kommentar:

Lene sagde ...

Hvor ser det godt ud. Jeg håber, at jeg får mulighed for at komme næste år, kunne desværre ikke i år.
mvh
Lene Jensen Bedstemorshave