Sidevisninger i alt

torsdag den 29. januar 2015

Ferie Dubai 2015

Atlantis Dubai 


Jeg har en søn en svigerdatter og et barnebarn i Dubai. De har ikke boet der så længe alligevel syntes jeg da nu man kunne få en rejse til 1000 kr. frem til Dubai og 1000 kr. tilbage til Danmark. Det tilbud kunne jeg da ikke sige nej til, at jeg så fik lov at tage mit ældste og yngste barnebarn med, det var rigtigt dejligt. Den store pige kunne jo selv tjekke ind så fik man lært det.
Inden hjem rejsen lørdag d 24 jan. blev jeg fjeret på fineste maner på et af de fineste hoteller i Dubai Atlantis på grund af min runde 70 års fødselsdag den 25 jan.
Den 25 jan. i luften over Dubai rundede jeg de 70 år.
Efter de mange timer i luften og en tids forskel på 3 timer kunne vi lige nå toget til Fyn 8,30.

Vi blev hentet på banegården af min anden søn Jan og vi blev alle kørt hjem til mig i Jordløse hvor der her var lavet et supres fest til ære for mig.
Selvfølgelig var vi da også ved standen og en tur ude i ørken,

Ingen kommentarer: