Sidevisninger i alt

mandag den 30. september 2013

Havens små luner



Når jeg går rundt i vore have og ser lidt ukrudt ja så samler jeg det da op, det var her jeg fik øje på noget jeg ikke var sikker på hvad det var. Så det blev forsigtig taget op og sat i en potte.
Først da blomsten kom kunne jeg med sikkerhed se hvad det var. Det var en Hosta men hvad det er for en og hvordan den er kommet lige netop der, det ved jeg ikke. Blomsten er lavendel/lilla og den sidder på en lang stilk. Bladene er grønne og smalle.
Nu må jeg jo se hvad den bliver til, er der nogle der eventuel har et på på navnet, så lad mig det lige høre. 

Folk som lidenskabeligt helliger sig deres have bliver ofte meget gamle og synes også at få en ualmindelig lykkelig alderdom. Livet mister ikke sin mening så længe der er noget at se frem til, og det er der altid i en have.

Ingen kommentarer: