Sidevisninger i alt

søndag den 30. september 2012

Dagens Heuchera Obsidian

Foto:ppp                               He31 .Heuchera Obsidian


Har jeg lige købt i dag på Langeskov plantecenter. Foædler til denne Heuchera er Tera Nova den blev vist i år 2002 .Denne Heuchera Obsidian er jeg rigtig glad for ,den har jeg søgt længe lige den farve passer mig rigtig fint, den er på det næsten hel sort og med de blanke blade er det helt perfekt ,nogle siger at blomsten svæver som en sky over planten med pink farvet .Det kan jeg som godt give dem helt ret i.
Foto:ppp          He31 .Heuchera Obsidian

højden ca. 30 cm Breden ca.40 cm.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Den er virkelig flot og speciel. Jeg har en svaghed for de næsten sorte planter, for hvor er det utroligt at et blad kan være helt sort.